დღე მე-5, მე-3 მოდული.
ეს მოდული დამეხმარა,დავფიქრებულიყავი,რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესზე,კერძოდ თუ როგორ უნდა გამოიყენონ მასწავლებლებმა და მოსწავლეებმა საავტორო უფლებებით დაცული მასალები სამართლებრივი ჩარჩოს დაცვით.ელფოსტა,
ონლაინჩატი, სწრაფი შეტყობინების სისტემა და ინტერნეტზარის ტექნოლოგიები
მოსწავლეებს სასწავლო კავშირების დამყარების შესაძლებლობას აძლევს მთელი
მსოფლიოს მასშტაბით. ბლოგები,
ვიკი და ინტერნეტ თანამშრომლობითი დოკუმენტები მოსწავლეებს პროექტებზე
ერთობლივად მუშაობის და ონლაინ რეჟიმში მათი ნამუშევრის გაზიარების
შესაძლებლობას აძლევს.ყველაფერი ძალიან საჭირო და საინტერესო იყო.
მე-4 მოდული:სასწავლო ნიმუშების შექმნა.პროექტზე მუშაობის ხელშეწყობის ეფექტური მოდელია ჩეკლისტი და ფაქტების დაფა...გადავწყვიტე პრეზენტაციის ნიმუშის შექმნა.შევარჩიე დიზაინი.პრეზენტაციის ინფორმაციის ზეპირი წარმოდგენა მოიცავს ფოტოებს,ვიდეოებს,ხმოვან ეფექტებს და სხვა რესურსების ბმულებს.პრეზენტაცია შევინახეთ პორტფოლიოს საქაღალდეში-მოსწავლის ნიმუში.
მე-4 მოდული:სასწავლო ნიმუშების შექმნა.პროექტზე მუშაობის ხელშეწყობის ეფექტური მოდელია ჩეკლისტი და ფაქტების დაფა...გადავწყვიტე პრეზენტაციის ნიმუშის შექმნა.შევარჩიე დიზაინი.პრეზენტაციის ინფორმაციის ზეპირი წარმოდგენა მოიცავს ფოტოებს,ვიდეოებს,ხმოვან ეფექტებს და სხვა რესურსების ბმულებს.პრეზენტაცია შევინახეთ პორტფოლიოს საქაღალდეში-მოსწავლის ნიმუში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий